5.9.06

Nowa rządowa specjalizacja

W poprzednim wpisie poruszyłem temat jednej cech charakteru naszego miłościwego Jarosława Kaczyńskiego, dla wyznwaców po prostu Jarka, a mianowicie zgodności. W jeszcze i wcześniejszych postach ("Koalicja na krawędzi" i "Koalicja na krawędzi cz. II. LPR nie chce być gorsza") zastanawiałem się nad tym, jak postąpi PiS (o przepraszam Jarek, wiadomo, co za PiSem stoi) w odniesieniu do żądań Leppera i Giertycha. Nie wątpiłem, że się ułoży, sądziłem tylko, że pójdzie im częściowo na rękę i wykorzysta "ciemne" argumenty w zakulisowej rozmowie, na zasadzie wzajemności (wy mnie szantażujecie, to ja też was zaszantażuję). Tak przynajmniej uczyniłbym ja. Widać jednak, że albo ja jestem kiepskim strategiem, albo miernotą jest Jarek. Ale jak bliżej się całej sprawie przyglądam, to widzę, że jednak Jarek ma łeb na karku. Nie tylko uchronił koalicję przed rozpadem; nie tylko wspaniałomyślnie porządzi wraz z rodziną i Lepperem, ale także nie zaniecha walki o "kotwicę budżetową." Budżet zachowany, nie będzie deficytu większego niż zaplanowane 30 mld złotych. Nie będzie, bowiem Jarek wpadł na fantastyczny pomysł. No dobra nie on, tylko Amerykanie, ale co z tego przecież i tak cięgnie z ich pomysłów ile wlezie. A tym pomysłem jest ni mniej, ni więcej tylko "kreatywna księgowość."

Chcecie, Lepper z Giertychem pieniędzy? Proszę bardzo! Zapiszemy, że będą wyższe dochody. A ile chcecie? 3 miliardy? Dobra, akurat się tyle znalazło! Po spocie wyborczm Reagana do Polski zawitała także kreatywna księgowość. I wilk syty (Lepper, Giertych) i owca cała (kotwica budżetowa).

Jak się w przyszłym roku okaże, że wzrost PKB będzie niższy niż Jarek zakładał, to wina zostanie zrzucona na..., no właśnie, na co? Na przeklętą Europę, że nie chce się rozwijać? Na ministra Kluzę, że podjął się dopisywania kilku liczb? Czy na obywateli III RP, że są tak leniwi, że robić im się nie chce i dlatego wzrost jest niższy, aniżeli planowano. Do tego dojdzie układ, łże-elity i oczywiście Niemcy, którzy tylko na to czekają (wraz z masonami i żydokomuną).


[Kategoria: Kaczyński]